Gratis verzending vanaf €35,-
Unieke producten
Milieuvriendelijk, hoogste kwaliteit
Professioneel advies: 06 549 684 08

Lees onze blogs

Ze verschijnen regelmatig

Kopregel voor je LinkedIn-profiel

De kopregel is het belangrijkste onderdeel van je LinkedIn-profiel. Het staat direct onder je naam en wordt ook wel headline genoemd. Met de kopregel trek je de aandacht van potentiële klanten. Het is dan ook belangrijk dat de klant in een oogopslag jouw meerwaarde begrijpt. Alleen je functie en bedrijfsnaam vermelden volstaat niet. Standaard kun […]

SSI score! Alles wat je moet weten

SSI score staat voor Social Selling Index score en geeft aan hoe goed je bezig bent op LinkedIn. De score laat zien hoe effectief je bent in het creëren van jouw eigen professionele merk, het vinden van de juiste personen, informatie uitwisselen en het bouwen van een sterk netwerk.  Opbouw SSI score De SSI score […]

Sales begrippen uitgelegd

In gesprekken met klanten merk ik dat onder andere de begrippen leads, prospects en conversie door elkaar worden gebruikt. In deze bijdrage geef ik je mijn definities. Conversie Conversie staat voor het aantal LinkedIn-connecties dat jij uiteindelijk omzet tot betalende klanten. Funnel Funnel is in de letterlijke zin het Engelse woord voor trechter. Een funnel […]

5 tips voor het aantrekken van leads via LinkedIn

Ben jij klaar voor het aantrekken van leads via LinkedIn? Veel ondernemers en sales professionals worstelen met het gebruik van LinkedIn. Zij laten hierdoor veel extra omzet liggen. Met deze 5 tips help ik jou op weg met aantrekken van leads via LinkedIn. 1. Leads feliciteren Besteed aan het begin van je werkdag maximaal 10 […]