Wachttherapie, voorbeeld van klantbeleving

Gepubliceerd door
in Conversie

Wachttherapie:  Yes! Je hebt een pakketje besteld. Je moet alleen nog héél even wachten tot je bestelling bij je is. Géén paniek. Coolblue maakt het wachten leuk.

Klantbeleving is essentieel voor websites. Een goede klantbeleving zorg voor meer terugkerende bezoekers en dus ook meer verkoop. De mensen van Coolblue snappen dat niemand wachten leuk vindt. Klanten willen zo snel mogelijk hun bestelling ontvangen. Wachten heeft een slechte invloed op de klantbeleving en dus ook op de klanttevredenheid.

Ingrediënten voor wachttherapie

Coolblue weet op een speelse en ludieke manier de negatieve klantbeleving (wachten op een bestelling) om te buigen naar een positieve ervaring. Op de website krijgt de klant de volgende tips om het wachten aangenaam te maken:

Heb je als klant je bestelling ontvangen? Dan helpt Coolblue je met het optimaliseren van je uitpaktechniek.

Geïnteresseerd

Wil jij ook online succesvol zijn, zodat je meer klanten krijgt en meer kunt verdienen? Neem dan contact op met mij voor een gratis inspiratiegesprekf.salih@kennis-express.nl of 06 549 684 08.

Leave a Comment