TikTok, ben jij met jouw bedrijf al actief op dit platform? Wis je dat het aantal Nederlandse gebruikers gegroeid is van 1,7 miljoen in 2021 naar 3,0 miljoen in 2022? En sta je er wel eens bij stil dat 67,5% van de gebruikers 20 jaar of ouder is? Daar zitten jouw klanten tussen.
Herken je de volgende situatie?
- Je bent adviseur, coach of trainer?
- Je hebt de wens aan de slag te gaan met het maken van videocontent?
- Je wilt jouw doelgroep op TikTok aantrekken, voordat een ander dat doet?
TikTok, wat is dat?
TikTok is een app die sociale media en muziek combineert. De app is heel populair bij (jonge) tieners. Maar ook meer en meer volwassenen vinden hun weg naar de app. Je kan er makkelijk korte video’s mee maken en ontdekken. Oorspronkelijk werd de app voornamelijk gebruikt om playbackfilmpjes op te nemen, maar intussen zijn er ook heel wat andere korte video’s op terug te vinden.
TikTok zonder dansjes
In samenwerking met Marko Bajic (social media marketeer met 57.000 volgers op TikTok) presenteert Kennis Express aan jou het programma ‘TikTok zonder dansjes’ waar jij als adviseur, coach of trainer creative video storytelling leert! Hoe vertel je binnen 45, 30 of 15 seconden en kort en krachtig verhaal waarmee je jouw doelgroep bereikt? Ze hebben weinig tijd om lange video’s te bekijken, jij hebt weinig tijd om lange video’s te maken, dit betekent dat als je deze vaardigheid leert je dit maanden en jarenlang kan inzetten als effectieve marketing tool.
Wat houdt het implementatieprogramma TikTok zonder dansjes in?
Marko vertelt wat je aan TikTok hebt, hoe je op TikTok op jouw manier aan de slag kunt gaan met korte impactvolle video’s.
- Je bent in staat om inspirerende video thema’s te bewerken, die aansluiten op jouw personal of business brand.
- Je leert deze door middel van de videocontent routine snel te verwerken in een video, of op te slaan voor later.
- Je leert hoe je zulke video thema’s simpel kan presenteren en bewerken zodat die ready zijn voor TikTok!
Marko’s cadeau aan jou:
- 3 video’s die na afloop bewerkt zullen worden, waarvan je de schermopname ontvangt en zo kunt meekijken hoe jouw video’s zijn bewerkt
Waarom leren van Marko?
Marko zet korte impactvolle video’s in om zijn bereik te vergroten en zijn personal brand uit te bouwen. Sinds 2018 helpt Marko ondernemende mensen vol zelfvertrouwen te spreken voor hun mobiele camera om anderen te inspireren. Hij heeft verschillende adviseurs, coaches en trainers geholpen om viraal te gaan zonder te dansen van 100.000 weergaven tot 2,5 miljoen weergaven en t/m 19.000 volgers. Iedereen kan het, je hebt alleen een klein beetje lef nodig.
Het resultaat
Een investering in het programma ‘TikTok zonder dansjes’ levert je de volgende voordelen op:
- 10.000 – 100.000 videoweergaven per week
- Verhoging van potentiele klantenkring, e-maillijst, websitebezoekers
- Besparing tijd en geld op acquisitie en marketingkosten