Gratis verzending vanaf €35,-
Unieke producten
Milieuvriendelijk, hoogste kwaliteit
Professioneel advies: 06 549 684 08

Het succes van telefonische acquisitie, koud of warm, staat of valt met een goede LinkedIn-strategie, een uitstekende voorbereiding, een goede mindset en een sterk belscript. 

Deze masterclass vindt plaats op donderdag 2 december en wordt gegeven door Janneke van Meenen en Fawzi Salih.

Het ochtendprogramma staat in het teken van telefonische acquisitie. Op basis van haar ervaring heeft Janneke een methode ontwikkeld waarmee je in 20 stappen telefonische acquisitie, dus bellen, leert met een sterk belscript. DE COUNTDOWN. Met die 20 stappen krijg je handvatten om een effectief belscript te maken en je telemarketing intensief voor te bereiden zodat je met een positive mindset, zelfverzekerd en zonder bel-angst jouw leads kunt bellen en meer omzet realiseren. Verder worden er ook allerlei praktische tips, voorbeelden en handige tools aangereikt.

Tijdens het middagprogramma helpt Fawzi je met het stap voor stap opzetten van een LinkedIn-strategie. Hierbij wordt concreet ingegaan op het LinkedIn-profiel, de bedrijfspagina, het maken van LinkedIn-berichten en het zoeken naar leads.

Resultaten

  • Je weet dat een telemarketingcampagne en daarmee een belscript een onmisbaar en effectief onderdeel is van je marketing- en verkoopproces.
  • Je denkt bewust na over allerlei factoren zoals doelgroep, waardepropositie, USP’s, bezwaren, adressen, contactpersonen, hoe je begint en meer.
  • Je bent ervan overtuigd dat als het belscript eenmaal staat, het bellen succesvoller wordt en meer je omzet oplevert. Je komt immers beslagen ten ijs.
  • Belangst of aversie tegen bellen maakt plaats voor plezier in bellen, omdat je fijne gesprekken hebt en resultaat ziet.
  • Je hebt de eerste stappen gezet voor de implementatie van een verkoopsysteem via LinkedIn, zodat je klaar bent om je omzet en winst te verdubbelen.

Programma

Tijdens de masterclass ‘Telefonische acquisitie zonder stress’ komen de volgende onderwerpen aan bod:

Telefonische acquisitie

  • Voorbereiding
  • Mindset
  • Marketingtools
  • Belscript

LinkedIn-strategie

  • LinkedIn-profiel
  • Bedrijfspagina
  • LinkedIn-berichten schrijven
  • Leads zoeken via LinkedIn

Inbegrepen

Bij de masterclass ‘Telefonische acquisitie’ is het volgende inbegrepen:

  • Handige formats zodat je zelf niet opnieuw het wiel hoeft uit te vinden.
  • Lunch en koffie / thee.
  • 1 gratis telefonisch Doorbraak Gesprek met Fawzi Salih om meer rendement uit LinkedIn te halen.

Voor wie?

Deze masterclass is interessant voor iedere ondernemer, accountmanager of sales professional die meer omzet wil halen uit telefonische verkoopgesprekken.

Trainers

Janneke van Meenen is na een marketing carrière bij diverse A-merkfabrikanten al meer dan 20 jaar directeur van Van Meenen Marketing Support BV en heeft een kleine 400 telemarketingcampagnes georganiseerd en uitgevoerd. Verder is Janneke de auteur van DE COUNTDOWN: Handboek voor een sterk belscript, telefonische acquisitie , leads nabellen zonder bel-angst.

Telefonisch verkopen

Fawzi Salih is eigenaar en social selling specialist bij Kennis Express en heeft ruime ervaring in omzetstijging en winstverhoging via LinkedIn. In korte 1-op-1 trajecten en masterclasses reikt hij je de bouwstenen aan voor een beproefde, bewezen en geteste social selling strategie die écht werkt.

Fawzi Salih, Kennis Express

Datum en Locatie

De masterclass vindt plaats op donderdag 2 december  van 09.30 – 16.30 uur in Villa Deste te Oudenbosch

Investering

De investering voor deze masterclass bedraag € 495,- (exclusief BTW en inclusief lunch + koffie en thee) per deelnemer en dient vooraf betaald te worden. Wil je slecht aan 1 dagdeel meedoen? Dan is de investering € 250,- (exclusief BTW en inclusief lunch + koffie en thee).

Incompany

Wil je deze masterclass liever met je hele team doen, dan kunnen wij de masterclass ook incompany verzorgen. Fawzi Salih informeert je graag over de mogelijkheden.





    Ja, ik schrijf me in voor deze masterclass

    Lees onze blogs!

    Kopregel voor je LinkedIn-profiel

    De kopregel is het belangrijkste onderdeel van je LinkedIn-profiel. Het staat direct onder je naam en wordt ook wel headline genoemd. Met de kopregel trek je de aandacht van potentiële klanten. Het is dan ook belangrijk dat de klant in een oogopslag jouw meerwaarde begrijpt. Alleen je functie en bedrijfsnaam vermelden volstaat niet. Standaard kun […]

    SSI score! Alles wat je moet weten

    SSI score staat voor Social Selling Index score en geeft aan hoe goed je bezig bent op LinkedIn. De score laat zien hoe effectief je bent in het creëren van jouw eigen professionele merk, het vinden van de juiste personen, informatie uitwisselen en het bouwen van een sterk netwerk.  Opbouw SSI score De SSI score […]

    Sales begrippen uitgelegd

    In gesprekken met klanten merk ik dat onder andere de begrippen leads, prospects en conversie door elkaar worden gebruikt. In deze bijdrage geef ik je mijn definities. Conversie Conversie staat voor het aantal LinkedIn-connecties dat jij uiteindelijk omzet tot betalende klanten. Funnel Funnel is in de letterlijke zin het Engelse woord voor trechter. Een funnel […]

    5 tips voor het aantrekken van leads via LinkedIn

    Ben jij klaar voor het aantrekken van leads via LinkedIn? Veel ondernemers en sales professionals worstelen met het gebruik van LinkedIn. Zij laten hierdoor veel extra omzet liggen. Met deze 5 tips help ik jou op weg met aantrekken van leads via LinkedIn. 1. Leads feliciteren Besteed aan het begin van je werkdag maximaal 10 […]