Gratis verzending vanaf €35,-
Unieke producten
Milieuvriendelijk, hoogste kwaliteit
Professioneel advies: 06 549 684 08

Het 2 per week publiceren van LinkedIn-berichten is een krachtige manier om een continue stroom van klanten te krijgen. Maar wat zijn de basisprincipes van het maken van begrijpelijke en aansprekende LinkedIN-berichten? Waar moet je op letten? En hoe krijg je nu zoveel mogelijk interactie?

Deze workshop bied je een praktische aanpak voor het bedenken, maken en verspreiden van LinkedIn-berichten voor jouw bedrijf. Je gaat naar huis met nieuwe inzichten, meesterlijke tips en een praktisch plan van aanpak. De workshop vindt plaatst op vrijdag 4 november van 9.30 – 12.30 uur en wordt gegeven door Fawzi Salih van Kennis Express en Felicia Lin van Lin Videomarketing.

Voor wie

  • Adviseurs
  • Coaches
  • Sociale ondernemers
  • Trainers

Resultaten

  • Je weet welke stappen je moet zetten om je LinkedIn-profiel te actualiseren. Een van de randvoorwaarden voor het aantrekken van nieuwe klanten en succesvol onder de aandacht brengen van je LinkedIn-berichten.
  • Je bent bekend met de criteria van krachtige LinkedIn-berichten, zodat je gegarandeerd meer interactie krijgt met ideale klanten.
  • Je kunt jouw LinkedIn-berichten optimaliseren voor het algoritme van LinkedIn, waardoor meer mensen jouw berichten zien.
  • Je hebt de basis gelegd voor een LinkedIn content strategie, zodat je meer leuke en winstgevende klanten aantrekt voor jouw bedrijf.

Programma

Tijdens de workshop komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Online positioneren, hoe doe je dat als ondernemer?
  • LinkedIn-profiel, wat is er nodig om altijd jouw ideale klanten aan te te trekken?
  • Aan de slag met het maken van berichten op LinkedIn, hoe pak je dat nu écht aan?
  • Videomarketing op LinkedIn, wat jij van de bekende influencers kunt leren?
  • Een praktisch LinkedIN contentmarketing plan op 1 A4’tje, hoe schrijf je dat in een middag?

Inbegrepen

Bij de workshop is het volgende inbegrepen:

  • Handige formats zodat je zelf niet het wiel hoeft uit te vinden
  • Gratis koffie en thee
  • Adviesgesprek na afloop met Felicia over videomarketing (inclusief adviesrapport en moodboard)
  • Strategiegesprek met Fawzi over de verdere mogelijkheden van LinkedIn voor het genereren van meer omzet en winst

Over de trainers

Felicia Lin runt sinds december 2020 het videomarketing bureau, LIN Videomarketing. Samen met haar teamleden helpt ze het MKB aan hoogwaardige bedrijfsfilms, animatievideo’s en drone films. Hierbij is een uitgewerkte strategie essentieel voor het succes van alle geproduceerde video’s. Graag deelt ze haar kennis met ondernemers hoe ze dit zelf kunnen uitvoeren. Eerder dit jaar heeft Felicia workshops verzorgd aan Netwerkorganisatie, Jong MKB Arnhem-Nijmegen en aan co-workingspace, Microlab Rotterdam.

Videomarketing voor ondernemers

Fawzi Salih is eigenaar van Kennis Express. Samen met een teams van experts helpt hij ondernemers in o.a. de publieke sector met het aantrekken van leuke en winstgevende klanten via LinkedIn. Een belangrijke randvoorwaarde hiervoor is een uitgewerkte LinkedIn-strategie. Met veel enthousiasme deelt Fawzi zijn kennis met ondernemers hoe ze hier zelf handen en voeten aan kunnen geven.

Fawzi Salih, Kennis Express

Datum

De workshop vindt plaatst op vrijdag 4 november van 9.30 – 12.30 uur in Microlab Rotterdam.

Routebeschrijving

Een routebeschrijving naar Microlab Rotterdam vind je hier.

Investering

De investering voor de workshop bedraagt normaal gesproken € 295,- (exclusief BTW) maar is tot en met 1 oktober slechts € 97,- (exclusief BTW).

Bonus

Snelle beslissers krijgen tot en met vrijdag 1 oktober twee leuke bonussen:





    Ja, ik schrijf me in voor deze masterclass

    Lees onze blogs!

    LinkedIn Cover Story, hoe zit dat?

    Met de LinkedIn Cover Story maak je een goede eerste indruk op jouw klanten. In dit blog lees je alles wat je écht moeten weten over de LinkedIn Cover Story. De LinkedIn Cover Story is een nieuwe functie binnen LinkedIn waarmee je jouw profielfoto levendig maakt door een video eraan toe te voegen. De LinkedIn […]

    Kopregel voor je LinkedIn-profiel

    De kopregel is het belangrijkste onderdeel van je LinkedIn-profiel. Het staat direct onder je naam en wordt ook wel headline genoemd. Met de kopregel trek je de aandacht van potentiële klanten. Het is dan ook belangrijk dat de klant in een oogopslag jouw meerwaarde begrijpt. Alleen je functie en bedrijfsnaam vermelden volstaat niet. Standaard kun […]

    SSI score! Alles wat je moet weten

    SSI score staat voor Social Selling Index score en geeft aan hoe goed je bezig bent op LinkedIn. De score laat zien hoe effectief je bent in het creëren van jouw eigen professionele merk, het vinden van de juiste personen, informatie uitwisselen en het bouwen van een sterk netwerk.  Opbouw SSI score De SSI score […]

    5 tips voor het aantrekken van leads via LinkedIn

    Ben jij klaar voor het aantrekken van leads via LinkedIn? Veel ondernemers en sales professionals worstelen met het gebruik van LinkedIn. Zij laten hierdoor veel extra omzet liggen. Met deze 5 tips help ik jou op weg met aantrekken van leads via LinkedIn. 1. Leads feliciteren Besteed aan het begin van je werkdag maximaal 10 […]