Gratis verzending vanaf €35,-
Unieke producten
Milieuvriendelijk, hoogste kwaliteit
Professioneel advies: 06 549 684 08

Heb jij al enige tijd een Instagram account en wil je dit nog beter leren inzetten voor jouw business?

Grijp dan deze kans om je bedrijf, (persoonlijk) merk, website of (online) winkel nog voor het eind van dit jaar naar een hoger niveau te brengen door het snelst groeiende en meest actieve social media platform ter wereld: Instagram, optimaal te leren benutten!

Waarom Instagram?

  • 80% van de consumenten kijkt eerst naar je social media accounts voor ze je merk/bedrijf vertrouwen, of je website bezoeken.
  • Instagram is nog steeds het hardst groeiende en meest actieve platform met meer dan 1 miljard gebruikers wereldwijd, waarvan 600 miljoen dagelijks actief.
  • Met gemiddeld 20x meer engagement dan Facebook en 84x meer dan Twitter.
  • Ideaal voor directe feedback, klant contact en het opbouwen van goodwill en vertrouwen.
  • Naast Facebook en Linkedin is Instagram essentieel om je te onderscheiden, optimaal online zichtbaar en top of mind te blijven in de huidige en toekomstige markt.
  • Genereer sneller naamsbekendheid, gratis leads en uiteindelijk boekingen/verkopen t.o.v. Facebook en Google ads, door Instagram effectief toe te passen.
  • In Nederland is er nu nog redelijk weinig concurrentie, waardoor veel extra SEO en traffic mogelijkheden voor je website en extra verkoopkansen door producttags binnen Instagram.

Programma en resultaat

Wat heb je aan de masterclass ‘Instagram voor gevorderden’ en wat neem je mee naar huis?

  • Volledig inzicht in social media marketing en de verschillen tussen de platformen.
  • Samen bepalen we een duidelijk eigen merkconcept, niche en doelgroep voor jouw Instagram account en een ijzersterk bio passend bij jouw concept en doelgroep.
  • Plan van aanpak om meer gerichte volgers te krijgen en engagement te genereren om fans en ambassadeurs te creëren.
  • Checklist en strategie voor consistentie en effectief hashtag gebruik
  • Praktijk ervaring met creatieve content creatie.
  • Video marketing: uitleg van Reels, IG Stories, IGTV en feed video posts.
  • Kennis van give aways, influencer marketing en andere groei incentives.
  • Content kalender voor de komende weken voorbereid.
  • Netwerk mogelijkheden met andere ondernemers.
  • Een gezellige dag met veel inspiratie, praktijkvoorbeelden, gerichte tips & tricks en nieuwe inzichten.

Voor wie?

Deze masterclass is interessant voor iedere ondernemer, accountmanager of sales professional die maximale winst uit Instagram wil halen.

Trainer

Naomi Louwerens is een bekende Instagram-influencer (Authenticchica +Actl PR Marketing : meer dan 195.000 followers). In de afgelopen jaren heeft zij meer dan 30 Instagram accounts voor andere bedrijven opgezet. Verder beheerd zij dagelijks meerdere accounts. Bovenal heeft zij meer dan 60 bedrijven / merken en 170+ ondernemers succesvol geholpen met hun Instagram marketing strategie door middel van workshops, op maat masterclasses, consultancy en coaching.

Instagram

Datum en Locatie

Bij voldoende interesse zal er een datum gepland worden.

Investering masterclass ‘Instagram voor gevorderden’

De investering voor deze masterclass bedraag € 399, (inclusief koffie / thee en lunch en exclusief BTW) per deelnemer en dient vooraf betaald te worden.

Incompany

Wilt u deze masterclass liever met uw hele team doen, dan kunnen wij de masterclass ook incompany verzorgen. Fawzi Salih informeert je graag over de mogelijkheden.





    Ja, ik schrijf me in voor deze masterclass

    Lees onze blogs!

    Kopregel voor je LinkedIn-profiel

    De kopregel is het belangrijkste onderdeel van je LinkedIn-profiel. Het staat direct onder je naam en wordt ook wel headline genoemd. Met de kopregel trek je de aandacht van potentiële klanten. Het is dan ook belangrijk dat de klant in een oogopslag jouw meerwaarde begrijpt. Alleen je functie en bedrijfsnaam vermelden volstaat niet. Standaard kun […]

    SSI score! Alles wat je moet weten

    SSI score staat voor Social Selling Index score en geeft aan hoe goed je bezig bent op LinkedIn. De score laat zien hoe effectief je bent in het creëren van jouw eigen professionele merk, het vinden van de juiste personen, informatie uitwisselen en het bouwen van een sterk netwerk.  Opbouw SSI score De SSI score […]

    Sales begrippen uitgelegd

    In gesprekken met klanten merk ik dat onder andere de begrippen leads, prospects en conversie door elkaar worden gebruikt. In deze bijdrage geef ik je mijn definities. Conversie Conversie staat voor het aantal LinkedIn-connecties dat jij uiteindelijk omzet tot betalende klanten. Funnel Funnel is in de letterlijke zin het Engelse woord voor trechter. Een funnel […]

    5 tips voor het aantrekken van leads via LinkedIn

    Ben jij klaar voor het aantrekken van leads via LinkedIn? Veel ondernemers en sales professionals worstelen met het gebruik van LinkedIn. Zij laten hierdoor veel extra omzet liggen. Met deze 5 tips help ik jou op weg met aantrekken van leads via LinkedIn. 1. Leads feliciteren Besteed aan het begin van je werkdag maximaal 10 […]