VIP-dag Community management

Herken je deze situatie?

  • Je LinkedIn groep komt niet van de grond.
  • Je wilt een offline community van (potentiële) klanten opbouwen, maar je weet niet hoe.
  • Je zoekt naar strategieën om je community winstgevend te maken.

Ik spreek dagelijks veel adviseurs, coaches en trainers die aan de slag willen met community management. Ze denken vaak dat het veel tijd en geld kost om een on- en offline community op te starten. Niets is minder waard.

Hoe zou het voor je zijn?

  • Moeiteloos een community van potentiële klanten op te bouwen.
  • Meer naamsbekendheid en autoriteit in je niche te krijgen.
  • Nieuwe ideeën voor innovatie van je producten en diensten eenvoudig boven tafel te krijgen.

Dat wil jij toch ook?

Oplossing

Om je op weg te helpen met de opstart van je community heb ik een VIP-dag ontwikkeld. Tijdens deze dag ga ik je de volgende stappen leren:

  • Het in beeld brengen de juiste doelgroep, zodat er beter ingespeeld kan worden op de behoefte van de verschillende stakeholders.
  • Het formuleren van een novel point of view, zodat de herkenbaarheid en het onderscheidend vermogen ten opzichten van concurrende communities wordt vergroot.
  • Het ontwikkelen van een methode om snel te bepalen op welke thema’s de community zich moet richten, zodat de relevantie en meerwaarde voor de doelgroep wordt vergroot.
  • Het nadenken over een content hub, zodat de doelgroep een online platform heeft waar ze informatie en kennis kunnen vinden en uitwisselen.
  • Het nadenken over een methode om op een efficiënte en effectieve wijze events te organiseren, zodat de doelgroep ook offline de gelegenheid heeft om samen te komen en kennis uit te wisselen.
  • Het benoemen van de benodigde rollen en bijbehorende competenties, zodat de juiste experts ingezet worden voor de bouw en het onderhoud van de community.

Bij de VIP-dag is inbegrepen:

  • Intake: een uitgebreide telefonische intake om je leerwensen in beeld te brengen.
  • Werkmap: theorie in klare taal en in de praktijk bewezen formats die je veel tijd zullen besparen.
  • Proeverij: een culinaire kennismaking met smakelijke gerechten en unieke smaken.
  • 1 telefonische adviesgesprek (45 minuten): ondersteuning bij de implementatie van je opgedane kennis, zodat je meer rendement haalt uit de VIP-dag.

Locatie

De VIP-dag vindt plaats in Golden Tulip Hotel De Reiskoffer in het authentieke Bosschenhoofd. De ideale locatie om in alle rust inspiratie en creativiteit op te doen om aan de ontwikkeling van je community te werken. Geniet tijdens de VIP dag van de bosrijke omgeving van het Golden Tulip Hotel De Reiskoffer. Je bent er een dag helemaal uit.

Bonussen (t.w.v. € 694,-)

  • 1 telefonische verdiepingsgesprek van 45 minuten t.w.v. € 197,-. Tijdens dit gesprek gaan we samen kijken op welke manieren je nog meer rendement kunt halen uit je content strategie. Het verdiepingsgesprek vindt 1 maand na af loop van het programma plaats.
  • Schriftelijk advies en telefonische toelichting t.w.v. € 497,- over hoe je meer rendement uit je bedrijfswebsite en sociale media kunt halen.

Geïnteresseerd

Wil jij ook aan de slag met community management? Neem contact op voor een gratis telefonisch inspiratiegesprekf.salih@kennis-express.nl of 06 – 54 96 84 08.

Meer weten over wat wij voor u kunnen betekenen?